Gaur planteatzen dugun ariketa nahiko luzea da, baina erraza, gaur eta apirilaren 24a artean garatu beharrekoa.
Klasean aipatu dugu post-test metodologia. Bada garaia zuk zeuk ere post-test bat aurrera eraman dezazun, zu nahi duzun kanpaina batekin. Horretarako gidoi bat daukazu. Hori jarraitzea besterik ez duzu.
Gaur, lehenengo pausoa:
- Kanpaina aukeratu (hemen aukeratu dezakezu kanpaina berrienen artean)
- Targeta aukeratu
- Bariableen definizioa.
Blogean islatuta beharko da lehenengo pauso hau.
Hori eginda, aste santuan zehar post-testaren inkesta erredaktatu beharko duzu, eta praktikara eraman (gutxienez 10 pertsonekin). Inkesta niri pasatu beharko didazu paperean.
Apirilaren 24ean berriz post-testaren emaitzak azaldu beharko dituzu blogean.
Post-test hau egiteko nik aukeratu dudan kanpaina Coca-Colaren "Destapa la felicidad" kanpaina izan da. Hau otsailean martxan jarri zuten kanpaina da.
Kanpaina honi buruz galdetzeko honako targeta aukeratu dut: 20-30 urte bitarteko gazteak, gizonezkoak zein emakumezkoak, ertaineko klasekoak. Xede-talde hau aukeratu dut coca-cola asko kontsumitzen duen xede-taldea delako eta marka honen eta gazteen arteko lotura handia delako. Honetaz gain, kanpaina honek transmititzen duen mezua (bizitzaren alaitasuna) gazteengan eragina izan duen hala ez jakitea interesatzen dit.
Esan bezala, post-test honen helburua Coca-colaren kanpaina nik aukeratutako xede-taldean izan duen eragina kalkulatzea da. Kanpaina honetan marka honek bidaltzen duen mezuak ("Destapa la felicidad"=despata Coca-cola) ez du bakarrik jendea Coca-cola erostea bilatzen baizik eta bizitzaren pisua eta alaitasunez bizitzeko mezua ere transmititu nahi du. Hala ere, beti bezala, azken mezu hau ikusleari lehenengo mezura eramatea bilatzen dute. Horregatik, mezu hori aipatutako xede-taldean gogoratzen den jakin nahi dut.
viernes, 3 de abril de 2009
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario