iz. 1. Eraginkorra denaren nolakotasuna. 2. EKON. Proiektu baten errentagarritasuna, kostu/irabazi ratioen bidez adierazten dena. 3. ZUZ. Indarrean dagoen lege positiboak arautzen duen arloari egokiro erantzuteko gaitasuna, sarri erabileran eta hiritarren onarpenaz neurtzen dena.
Hiru definizioetatik, zein uste duzu egokitzen dela hobekien Publizitatearen Eraginkortasun kontzeptura?
Iragarki bat “eraginkorra” dela esaten badugu, zer ari gara esaten benetan?
Eta azkenik, gogoan hartu azken bolada honetako kanpaina publizitarioak. Atrebituko zinateke bata edo bestea eraginkorra izan dela esatera? Zein? Eta zergatik?
Nire iritziz, eraginkortasun hitzaren inguruan ikusitako 3 definizioetatik Publizitatearen Eraginkortasun kontzeptura hobekien egokitzen den definizioa bigarrena da.

Jendeak publizitatea egiten du produktu edo zerbitzu jakin baten/batzuen inguruko kontsumoa edo erabilpena handitzeko asmoz. Printzipioz, jarduera hau ordainketa baten truke gauzatuko da eta beraz, iragarleak kostu batzuk izango ditu.
Esan bezala, honen helburua irabaziak lortzea izango da. Irabazi hauek eraginkortasunarekin lotzen ditugu. Iragarle baten irabaziak zenbat eta handiagoak izan, iragarkiak jendearengan orduan eta eraginkortasun handiagoa izango duela esan dezakegu. Beraz, iragarki bat "eraginkorra" dela esaten dugu, iragarki hori jendearengan eragina izan duenean (erosteko eragina).
No hay comentarios:
Publicar un comentario